beautyshine

Natuvive Papaya Body Butter

Publicerad 2011-02-26 13:52:30 i Hudvård

Jag har tidigare skrivit om Bodybutter men här kommer ett måste inom body butter som jag inte nämnt. Handen på hjärtat --Jag har aldrig provat den innan! Jag vet inte varför jag missat den för den står brevid Natuvives lotion som jag ofta köper i samma doft.
Här är en bodybutter med lagom doftmängd (tar inte över din parfymdoft), och går lagom snabbt in i huden. Den är helt underbar och man blir silkeslen efter första användningen! Dryg!
Testa gärna en klick från provburk hos Aptoteket eller hälsokosten.
Natuvive body butter med shea butter finns endast med papaya doft, vilket är synd. Resten av serien finns i både papaya och granatäpple och luktar super gott!

Kostar: 130kr -180kr

Min nya favorit har äntligen hittat hem ;)

Någon annan med tips på härlig body butter?

Kommentarer

Postat av: Chania Lundgren

Publicerad 2011-02-26 23:07:54

Hej! :) Jag själv har XS/S så på mig är det ganska oversize, själva linnet är en S men jag tror nog det funkar utmärkt för en M också :)

Postat av: Sara

Publicerad 2011-03-04 12:43:53

Kul med tips :)

Postat av: Anonym

Publicerad 2011-03-07 11:37:57

SV: Hej! Jag kunde inte hitta vart jag skulle föreslå produkten :) men du får gärna skriva om den och länka till min blogg och skriva att det var jag som tipsade om den :) här är inlägget http://fridaasofiee.blogg.se/2011/march/clearasil-oliv.html

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jac

Jag har hunnit förlova, gifta och skilja mig och skaffa 1 barn på mina 32 år. Min son är 10, vi bor tillsammans i en lägenhet i Göteborg. Jag provar massa nytt, googlar och läser om olika alternativ, därefter samlas det bästa här!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela