beautyshine

Rouge

Publicerad 2011-02-25 14:51:06 i Make Up

Rouge kan göra mycket för ansiktet, framför allt för kindbenen! Några tips på bra rouge att kolla upp, eller testa i butik är dessa 4 här nedan, från budget till lyx.
Bilderna här blir mest i rosa toner för lite mer vår och sommarkänsla :)

Make Up Store (155kr)
Finns runt 30 färger så det är lätt att hitta en till alla. Det finns matta färger, och färger med lyster och glitter.

Mabylline Expert Wear Blush (90kr)
Finns i 3 fina färger.

Maybelline Pure Mineral Blush (lite över 100-lappen)
Finns i 5 färger ink. Topas Rose som är min sommar favorit. Kinderna blir så fina samtidigt som det låter huden andas.

 

Clinique

Blushing Blush Powder Blush (295kr) 
Finns i ca. 8 fina färger, men lite väl dyr för ‘bara en rouge‘.
Håller länge, vattenfast formula och den är oljefri. Riktigt härlig och lyxig rouge!

 

Produkterna hittar du hos:
Makeupstore.se
Kicks.se

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jac

Jag har hunnit förlova, gifta och skilja mig och skaffa 1 barn på mina 32 år. Min son är 10, vi bor tillsammans i en lägenhet i Göteborg. Jag provar massa nytt, googlar och läser om olika alternativ, därefter samlas det bästa här!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela