beautyshine

Bra Kajalpennor.

Publicerad 2011-01-18 09:14:59 i Make Up

Både Lancome och MUS kajalpennor är suveräna och jag skulle nog inte föreslå så många fler. Men jag har lagt in ett par extra längre ner på sidan. En billig och en dyr, båda funkar bra :)

LANCÔME Le Crayon Khöl (Ca.160 kronor)
En mjuk penna som glider på smidigt och lätt. Denna klassiker har jag använt i flera år tack vare att den sitter bra och är så lätt att använda. Som med andra mjuka pennor så tar den slut fortare pga att den är så mjuk.



Make Up store Eyepencil (135kr)
Den med lång färgindikering är mjukare och oljefast, vilket gör att den sitter riktigt bra på huden kring ögat och på locken, där det produceras olja. En favorit hos mig (och många andra!). Den är mjuk och finns i många härliga färger.



Estee Lauder Artist's Eye (200kr)
En medelmjuk penna som glider på och sitter bra. Den runda sudden är lagom stor och funktionell. En penna som uppfyller förväntningarna!




Maybelline Expert Eyes (ord.pris 75kr)
En ganska hård penna. Hållbarheten är riktigt bra. Finns i 4 färger.



*Vässa din kajalpenna regelbundet så håller du bakterier borta, dessutom blir det lättare att skapa konturer. *Låna inte ut din kajalpenna till någon, då det kan sprida bakterier.


Hitta produkterna på:
Kicks.se
Parfymonline.se
Makeupstore.se

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jac

Jag har hunnit förlova, gifta och skilja mig och skaffa 1 barn på mina 32 år. Min son är 10, vi bor tillsammans i en lägenhet i Göteborg. Jag provar massa nytt, googlar och läser om olika alternativ, därefter samlas det bästa här!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela