beautyshine

Nagellack! 25 - 220kr

Publicerad 2011-01-15 13:19:51 i Nagelvård

                

Det absolut bästa nagellacket är garanterat OPI enligt mig (och otroligt många andra)! Det kostar lite mer men inehåller hela 15ml och med lite thinner-medel så blir det som nytt även när det blivit gammalt (skriver mer om det längst ner).

För den med kontakter i USA så kan man köpa hem en del av dessa nagellack för en tredje del av det svenska priset, bland annat på Walmart ;)

Oavsätt om du betalar mycket eller köper ett budget nagellack så behöver du en bra grund. Fila, olja och vänta. Sen är det dags för färgen!


O.P.I
(Från140kr)
Kvalitet! Perfekt kombination av krämigt och rinnigt. Heltäckande, 1 lager kan räcka, men jag tar 2. Härlig pensel och bra greppbart kork. Håller länge och har kommit på 1.a plats i flera ’kundtester’, vinner ofta ’bäst i test’. Välj bland 400 färger!
 

Sally Hansen Salon/ HD (Ca.100 kr)
Lacket är lätt att använda och med en bra borste så blir det lättare att måla på sidorna av nagel Bra greppvänlig kork. Jag tycker att med de flesta färgerna så räcker det oftast med ett lager.


Chanel Le Vernis (Från 195kr)
Bra men dyrt. Detta är kvalitet, bra hållbarhet. Lacket håller länge även när jag skippar överlacket! Nagellacket vårdar naglarna samtidigt som det ger en fin färg och glans.


Estée Lauder Pure Color Delight (Runt 220 kr)
Härlig pensel.Täcker bra och torkar snabbt.


Budget:

Isadora Wonder nail (Ca.70kr)
Helt okej budget variant. Sitter bra men man får måla mins 2 gånger och därför vänta lite längre på torkningen.


Depend (Ca. 25kr)
Vill du bara skoja till det med en ny färg för ett par dagar så räcker det med denna. Dom har många härliga färger och ett toppen pris.


…Och som jag tidigare nämnt: O.P.I Nail Thinner gör dina gamla tjocka och sega nagellack som nya igen. (150kr)

http://www.grandparfym.se (Bra urval på OPI)
http://kicks.se

 

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jac

Jag har hunnit förlova, gifta och skilja mig och skaffa 1 barn på mina 32 år. Min son är 10, vi bor tillsammans i en lägenhet i Göteborg. Jag provar massa nytt, googlar och läser om olika alternativ, därefter samlas det bästa här!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela