beautyshine

Tabletter för Hud, Hår & Naglar

Publicerad 2011-01-16 14:09:51 i Nagelvård

                  

Tabletter för hud, hår och naglar, funkar det? Jag säger JA! Det finns vissa som påstår att det inte funkar på grund av det ena och det andra. Men självklart reflekterar vårat yttre av vad som finns i det innre, eller? :)
Och som med allt annat, man måste ha en bra grund för att kunna bygga på något så att det blir ett bra slutresultat! Detta är i alla fall min åsikt.
Jag har rätt svårt med att hitta bra hjälpmedel för just mina naglar då de varken är mjuka, skalas eller inte växer. Tvärt om, mina naglar är både långa och stenhårda. Tyvärr så bryter jag dom alltid så långt in det går på sidorna då just där är de väldigt sköra. (kanske för att jag pillar för mycket)
Hår kan alltid behöva lite extra hjälp, framför allt mitt som nu kräver olja, bra shampoo & balsam, inpackningar och ja, tabletter!

Tänk på att resultat ta tid. Men visst, ibland räcker 1 vecka, ibland kan det ta flera månader.

Hårkontroll Bionutrin För hår & naglar. (Runt 130kr, räcker 2-3 månader)
Ett av Sveriges mest beprövade kosttillskott för hår, hud och naglar. Innehåller vitaminer, mineraler och spårämnen, speciellt utvalda för att håret skall förbli friskt, naglarna starka och huden mjuk och följsam. Dessutom innehåller det flera B-vitaminer!
Jag tycker om denna, mitt hår känns alltid bättre! En klassiker i mitt skåp :)



Evelle För hud, hår & naglar. (380 -450kr, räcker 1 månad)
Skönhetsvård i tablettform, för hud, hår och naglar. Ett lätt och effektivt sätt att jobba med ditt utseende inifrån. Du blir vad du äter. Din hud är beroende av vitaminer, mineraler och essentiella fettsyror, som är nödvändiga för att producera och bevara tillräckligt med friska celler och för att hålla ålderstecknen borta. Med Evelle förser du huden, håret och naglarna med nutrienter, som är vitala för att skydda och ge näring åt kroppen.
Jag har inte provat Evelle själv pga priset, men jag har hört en del positivt om dessa.

Evelle ska:
Göra din hud stark och elastisk.
Motverka rynkor och pigmentförändringar.
Förse dig med extra antioxidanter.
Ge lyster och fyllighet åt ditt hår.
Stärka dina naglar.



Bamboo kosttillskott för hår och naglar. (Runt 160kr, räcker i 2 månader)
Jag har provat dessa då de är rätt så prisvänliga. Funkade ett tag sen så slutade jag märka skillnaden (iaf på naglarna). Men de är helt klart värt att köpa!
Innehåller hela 60 mg kiseldioxid per tablett. Detta tillsammans med 10 mg zink samt hela B-vitaminkomplexet ger ett bra näringstillskott för hela kroppen.



Överdosera aldrig!! Inget kan bli bättre av det, bara sämre.


http://www.bodystore.com
http://www.mabrapostorder.se
http://www.shopping4net.se

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jac

Jag har hunnit förlova, gifta och skilja mig och skaffa 1 barn på mina 32 år. Min son är 10, vi bor tillsammans i en lägenhet i Göteborg. Jag provar massa nytt, googlar och läser om olika alternativ, därefter samlas det bästa här!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela