beautyshine

Torr Shampo

Publicerad 2011-11-24 15:17:16 i Hårvård

Vi använder torr schampo av olika anledningar, oftast för extra volym eller för att fräsha upp otvättat fett hår.
Man kan välja mellan spray och puder, jag rekommenderar spray!
Oftast är 'färgen' väldigt vit, så har man mörkare hår så ska man absolut se till att köpa spray med mörk färg i, eller hålla långt avstånd när man sprayar.
Att tvätta håter varje dag är inte bra för håret, så torr shampo är en perfekt lösning för att få det att se fräshare ut mellan tvättarna.

Tony & Guy Refreshing Dry Shampoo. (ca. 130kr)
Av de olika jag provat så döljer T&G bäst mitt oljiga hår. Dock kostar den mer, men är rätt dryg.
Ger en fräsh look och håller länge! Ger 'hårsalongslukt'.
Tony & Guy toppen torr shampo!


Batiste Dry Shampoo (55-80kr för 200ml)
Finns i 5 olika dofter vilket är ett stort plus. Finns för blonda, bruna, och svarthåriga. De har även resestorlekar (50ml, 45kr).
Doftar väldigt gott, och ger snabbt en fräsh look och glans till håret. Min favorit är den gula, god cocos doft.
ett av det bästa Torr shampo man kan köpa!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jac

Jag har hunnit förlova, gifta och skilja mig och skaffa 1 barn på mina 32 år. Min son är 10, vi bor tillsammans i en lägenhet i Göteborg. Jag provar massa nytt, googlar och läser om olika alternativ, därefter samlas det bästa här!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela