beautyshine

Värmeskydd för håret.

Publicerad 2011-01-14 11:36:56 i Hårvård

Att skydda håret mot hög värme är jätte viktigt. Dessutom, ett billigt skydd är inget skydd tycker jag. Går man på innehåller så visas det stämma.
Så som sagt, ett bra skydd är viktigt och jag kan föreslå 2 stycken. Den första från Redken är utan tvivel den absolut bästa man kan köpa. Men den andra från Matrix är bra för den med mindre budget.

Redken Smooth down heat glide (Från. 310kr)

Ett väldigt bra serum/ värmeskydd. Jag anser (som väldigt många) att detta är den absolut bästa inom värmeskydd för håret! Den tämjer, kontrollerar och slätar ut svårformat hår. Innehåller katjoniska molekyler (frizz kontroll), och Makadamia olja som ger näring och vård.



Matrix Sleek Look Smoothing Iron Smoother (Ca. 130kr)
Professional system med 4 steg för utslätning av hår. --'Helps transform curly, frizzy, dry or coarse hair into a salon-smooth style.'


                           


Båda dessa produkter kan lätt och till bra pris köpas på
http://www.baressoshop.se



Kommentarer

Postat av: Rebecca :)

Publicerad 2011-01-14 13:55:38

Sv: Jo, både klockan och skorna finns kvar :)

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jac

Jag har hunnit förlova, gifta och skilja mig och skaffa 1 barn på mina 32 år. Min son är 10, vi bor tillsammans i en lägenhet i Göteborg. Jag provar massa nytt, googlar och läser om olika alternativ, därefter samlas det bästa här!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela